​​

NIŽŠIE NÁJDETE ODPOVEDE NA NAJČASTEJŠIE OTÁZKY, TÝKAJÚCE SA OBJEDNÁVOK V OBCHODE CHOCOLISSIMO.SK

Otázky týkajúce sa objednávok:

Otázky týkajúce sa platnosti:

Otázky týkajúce sa produktov:

Otázky týkajúce sa dodania:

Prečo som nedostal e-mail potvrdzujúci objednávku?

Je veľmi pravdepodobné, že vo formulári objednávky vaša e-mailova adresa bola zadaná nesprávne. Druhou možnosťou je kontrola priečinka nevyžiadanej pošty vašej e-mailovej schránky. Ak tam toto potvrdenie nájdete, označte našu adresu ako dôveryhodnú aby ste v budúcnosti predišli podobným situáciám. Ak ste zle napísali svoju e-mailovú adresu, prosíme skontaktujte sa s našim zákazníckym oddelením na adrese info@chocolissimo.sk.

Späť na zoznam otázok

Je možné pridať do čokoládiek kartičku s prianím?

Po vložení vybraného produktu do nákupného košíka je pod každou jeho položkou tlačidlo "Pridať doplnky". Po jeho stlačení budete presmerovaní na novú stránku pre výber okrem iného aj darovacej kartičky pod záložkou "Prianie". Kliknutím na tlačidlo „Pridať prianie” sa otvorí lístok, kde si napíšete vlastný text, ktorý vám naň vytlačíme.

Späť na zoznam otázok

Či výrobky Chocolissimo je možné zakúpiť iba cez Internet?

Momentálne naše výrobky Chocolissimo je možné zakúpiť jedine cez internet v našom internetovom obchode.

Späť na zoznam otázok

Aká je trvanlivosť čokoládového Telegramu?

Doba trvanlivosti telegramu je najmenej 3 mesiace.

Späť na zoznam otázok

Akým spôsobom môžem vykonať platbu?

Za nákup v našom obchode môžete zaplatiť viacerými spôsobmi:

  • úhradou na náš bankový účet (číslo účtu dostanete v e-maile potvrdzujúcom vašu objednávku),
  • prostredníctvom platby cez internet alebo kreditnou kartou. Týmito platbami sa zaoberá externá firma TrustPay,
  • prostredníctvom PayPal,

Späť na zoznam otázok

Na aký účet mám poslať peniaze a aký uviesť variabilný symbol?

Po vykonaní objednávky, treba vykonať bankový prevod na náš účet SK14 0900 0000 0051 1067 1828 v Slovenskej sporiteľni. Je dôležité, aby ste ako variabilný symbol uviedli číslo svojej objednávky.

Späť na zoznam otázok

Čo mám urobiť ak platba prostredníctvom TrustPay/PayPal sa nepodarila?

Ak platba prostredníctvom systému TrustPay alebo PayPal bola neúspešná, včas urobte prevod na náš bankový účet s číslom SK14 0900 0000 0051 1067 1828 v Slovenskej sporiteľni. Je dôležité, aby ste ako variabilný symbol uviedli číslo svojej objednávky.

Späť na zoznam otázok

Môže byť Čokotelegram vyrobený z bielej alebo horkej čokolády?

Telegram je vyrobený z troch druhov čokolády – bielej, mliečnej a horkej. Z bielej čokolády sú vyrobené len medzery medzi slovami. Všetky písmenká a čísla sú vyrobené z mliečnej čokolády. Horká čokoláda sa používa len pri vybraných špeciálnych znakoch.

Späť na zoznam otázok

Môžem si objednať figúrku inú než v ponuke – tvar, druh čokolády?

Pri maloobchodných objednávkach nie je možnosť objednania produktu s iným tvarom, balením či príchuťou oproti tomu, čo je zverejnené v našej ponuke na strane. V prípade objednávok pre firmy kontaktujte nás na tel. +421 2/333 310 31.

Späť na zoznam otázok

Môžem napísať telegram so svojím vlastným obsahom?

Samozrejme existuje taká možnosť. Pre napísanie telegramu so svojím vlastným obsahom je potrebné navštíviť stránku http://chocolissimo.sk/do/chocotelegram a následne na to vybrať voľbu "Napíšte vlastný ChocoTelegram". V ďalšom kroku sa otvorí nové okno, kde je možné si vybrať veľkosť vlastného telegramu, jeho obsah a druh balenia. Ceny napísané pri baleniach sú už koncovými cenami Vášho telegramu vo vybranom balení. Po individuálnom uložení telegrama kliknite na možnosť – Pridať do košíka.

Späť na zoznam otázok

Produkt, ktorý si chcem objednať je momentálne nedostupný, kedy môžem očakávať, že sa objaví?

Snažíme sa, aby naša ponuka bola kompletná a spĺňala Vaše očakávania. Ak je v danej chvíli produkt nedostupný, kontaktujte nás, a my Vám povieme kedy vami vybraný produkt bude znovu dostupný. Pod informáciou o nedostupnosti tovaru sa nachádza možnosť – Informujte ma o dostupnosti produktu – po kliknutí naň sa objaví dialógové okno s možnosťou vpísania e-mailu, na ktorý má byť upozornenie o dostupnosti produktu odoslané. Následne prosíme kliknúť na možnosť – Pridajte pripomienku.

Späť na zoznam otázok

Ako pridať fotografiu do produktu Postcard alebo do telegramu s vlastnou fotografiou?

Fotografiu treba podať v základke produktu Postcard pred pridaním produktu do košíka. Prosíme o nahrávanie fotografií v zhodnom formáte, uvedenom na našej stránke v opise produktu.

Späť na zoznam otázok

Ako dlho sa objednávka vybavuje?

Pri objednávke môžete vybrať preferovaný termín doručenia zásielky (iba pracovné dni). Preferovaný termín doručenia ale nie je zaručený, v súlade s našimi obchodnými podmienkami vám zaručujeme doručenie vašej zásielky do 2-3 pracovných dní odo dňa jej odoslania. Preferovaný dátum však na 97% dodržíme.

Späť na zoznam otázok

Aký je čas dodania zásielky?

Odo dňa objednania doručenie na adresu prijímateľa kuriérom Slovenská pošta zvyčajne trvá 2-3 pracovné dni (97 % zásielok je doručených v priebehu 2 dní).

Späť na zoznam otázok

Možno vybrať konkrétny deň dodania zásielky na adresu prijímateľa?

Pri realizácií objednávky možno vybrať preferovaný deň doručenia. Tento nie je stopercentne zaručený, no spoločnosť Slovenská pošta doručuje 97% zásielok v priebehu dvoch dní od momentu odoslania.

Späť na zoznam otázok

V akých hodinách kuriér doručuje zásielku?

Kuriérska firma Geis doručuje objednávky od pondelka do piatku, na súkromné adresy od 8.00-18.00 hod., do firiem od 8.00-16.00 hod. Bohužiaľ tu nie je možnosť výberu doručenia na konkrétny čas.

Späť na zoznam otázok

Koľko stojí poštovné?

Cena doručenia na území Slovenska prostredníctvom Slovenskej pošty je 4,99 €.

Späť na zoznam otázok

Je možnosť dodania zásielky v sobotu, nedeľu alebo cez sviatky?

Objednávky sú doručované v pracovné dni (od pondelku do piatku).

Späť na zoznam otázok

Môže byť adresa prijímateľa iná ako adresa osoby, ktorá objednáva?

Samozrejme adresa doručenia môže byť iná ako adresa osoby, ktorá objednávku vytvorila. Následne na to adresát dostane zásielku od poštára alebo kuriéra.

Späť na zoznam otázok

V akom stave sú zaslané čokoládky? Nevplýva cesta na ich kvalitu?

Každá čokoládka je počas cesty starostlivo zabezpečná – zavíjame ich do bublinkovej fólie a oddeľujeme špeciálnym papierom. V letných mesiach pri vysokých teplotách pridávame do každej zásielky chladivo, vďaka ktorémú sú čokoládky chladené okolo 24 hodín. Všetky produkty sú zaslané v špeciálnych krabičkách a čerstvé ovocie v čokoláde v baleniach z polystyrénu typu cool pack.

Späť na zoznam otázok

Bude príjemca vedieť od koho dostal darček?

Odosielateľom zásielky je spoločnosť MM Brown Sp. z o.o. preto ak nepridáte k darčeku darovaciu kartičku s venovaním a svojim menom, adresát sa nedozvie kto mu darček poslal.

Späť na zoznam otázok

Je súčasťou zásielky účet alebo faktúra?

Sme si vedomí toho, že čokoládky sú často posielané ako darček, nepridávame do krabičiek účet ani faktúru. Faktúry sú posielané v elektronickej forme na e-mailovú adresu podanú v objednávke.

Späť na zoznam otázok

Ako vypadá vonkajšie balenie, v ktorom zostane poslaná moja zásielka?

Všetky objednávky pripravené na odoslanie sú kontrolované a starostlivo zabalené. Produkty sú zabezpečené bublinkovou fóliou, vyplnené papierom, zabalené v kartóne s logom Chocolissimo alebo ChocoTelegram, ktorý je prelepený páskou s našim logom.

Späť na zoznam otázok

Držte krok s našimi novinkami a budete pripravení na každú príležitosť!
Nájdete nás aj na týchto stránkach:
Kontakt
Pon. - Pia. 8:00 - 15:00
Zákaznické centrum: 

E-mail: info@chocolissimo.sk

Obsluha firemných klientov:
E-mail: b2b@chocolissimo.sk

Víac informacií

Radi Vám pomôžeme.​
Máte otázku ohľadom produktu alebo doručenia?
Chcte zistiť stav vašej objednávky?

Pošlite správu


Copyright © 2014-2024. E-commerce by best.net