Najčastejšie otázky

NIŽŠIE NÁJDETE ODPOVEDE NA NAJČASTEJŠIE OTÁZKY, TÝKAJÚCE SA OBJEDNÁVOK V OBCHODE CHOCOLISSIMO.SK

Otázky týkajúce sa objednávok:

Otázky týkajúce sa platnosti:

Otázky týkajúce sa produktov:

Otázky týkajúce sa dodania::

Prečo po vykonaní objednávky nie prišiel na moju e-mailovú adresu mail potvrdzujúci objednávku?

Mail potvrdzujúci objednávku je vyslaný automaticky systémom, čiže ak tento mail nebol doručený na Váš e-mail, tak pravdepodobne ide o to, že vo formulári objednávky e-mail nebol správne napísaný alebo sa nachádza v SPAMe. Ak nájdete e-mail od nás v SPAM-e, označte našu adresu ako dôveryhodnú, a v budúcnosti predídete podobným situáciám. Ak ste zle napísali svoju e-mailovú adresu, prosíme skontaktujte sa s našim oddelením na adrese: info@chocolissimo.sk, do predmetu správy napíšte nové údaje a taktiež kontaktné údaje osoby vybavujúcej objednávku a správnu e-mailovú adresu.

Späť na zoznam otázok

Je možné pridať do čokoládiek kartičku s prianím?

Vykonaním objednávky cez našu stánku, môžete pridať do objednávky lístok. Po dodaniu vybraného produktu do košíka zostanete nasmerovaný do tzv. doplnkov, kde kliknutím na hnedú ikonku „Pozdrav“ sa dostanete do ponuky s rôznymi druhmi týchto lístkov. Kliknutím na tlačidlo „Pridajte” sa otvorí lístok, kde vpisujete text, ktorý má byť vytlačený. Lístok mozno pridať v procese vybavovania objednávky v košíku vyberajúc možnosť „Pridajte pozdrav“. V pozdrave možno napísať 6 veršov s 21 znakmi (vrátane medzier).

Späť na zoznam otázok

Či výrobky Chocolissimo je možné zakúpiť iba cez Internet?

Momentálne naše výrobky Chocolissimo je možné zakúpiť jedine cez internet v našom internetovom obchode.

Späť na zoznam otázok

Aká je trvanlivosť čokoládového Telegramu?

Doba trvanlivosti telegramu je najmenej 3 mesiace.

Späť na zoznam otázok

Akým spôsobom môžem vykonať platbu?

Za nákup v našom obchode môžete zaplatiť viacerými spôsobmi:

  • úhradou na náš bankový účet (číslo účtu dostanete v e-maily potvrdzujúcim objednávku),
  • prostredníctvom platby cez internet alebo kreditnou kartou. Týmito platbami sa zaoberá externá firma PayU,
  • prostredníctvom PayPal,
  • platba na dobierku – zaplatíte pracovníkovi kuriérskej spoločnosti pri odbere zásielky.

Späť na zoznam otázok

Na aký účet mám poslať peniaze a aký uviesť variabilný symbol?

Po vykonaní objednávky, treba vykonať bankový prevod na náš účet SK14 0900 0000 0051 1067 1828 v Slovenskej sporiteľni. Je dôležité, aby ste ako variabilný symbol napísali číslo svojej objednávky.

Späť na zoznam otázok

Čo mám urobiť ak platba prostredníctvom PayU/PayPal sa nepodarila?

Ak platba prostredníctvom systému PayU alebo PayPal bola neúspešná, včas urobte prevod na náš bankový účet 5067471264/0900 v Slovenskej sporiteľni. Je dôležité, aby ste ako variabilný symbol napísali číslo svojej objednávky.

Späť na zoznam otázok

Môže byť Telegram vyrobený z bielej alebo horkej čokolády?

Telegram je vyrobený z dvoch druhov čokolády – bielej a mliečnej. Z bielej čokolády sú vyrobené len kocky, ktoré zostávajú prázdne. Všetky ostatné písmenká, čísla, znaky sú vyrobené z mliečnej čokolády. Horká čokoláda sa nepoužíva na výrobu Telegramov.

Späť na zoznam otázok

Môžem si objednať figúrku inú než v ponuke – tvar, druh čokolády?

Pri maloobchodných objednávkach nie je možnosť objednania produktu s iným tvarom, balením či príchuťou oproti tomu, čo je zverejnené v našej ponuke na strane. V prípade objednávok pre firmy kontaktujte nás na tel. +421 2/333 310 31.

Späť na zoznam otázok

Môžem napísať telegram so svojím vlastným obsahom?

Samozrejme existuje taká možnosť. Pren napísanie telegramu so svojím vlastným obsahom je potrebné ísť na stránku http://chocolissimo.sk/do/chocotelegram a následne na to vybrať voľbu napíšte vlastný Telegram". V ďalšom kroku sa otvorí nové okno, kde je možné si vybrať veľkosť vlastného telegramu, jeho obsah a druh balenia. Ceny napísané pri baleniach sú už koncovými cenami Vášho telegramu vo vybranom balení. Po individuálnom uložení telegrama kliknite na možnosť – Pridať do košíka.

Späť na zoznam otázok

Produkt, ktorý si chcem objednať je momentálne nedostupný, kedy môžem očakávať, že sa objaví?

Snažíme sa, aby naša ponuka bola kompletná a spĺňala Vaše očakávania. Ak je v danej chvíli produkt nedostupný, kontaktujte nás, a my Vám povieme v ktorý termín bude produkt dostupný. Pod informáciou o nedostupnosti tovaru sa nachádza možnosť – Informujte ma o dostupnosti produktu – po kliknutí na ten nápis sa objaví dialógové okno s možnosťou vpísania e-mailu, na ktorý má byť upozornenie o dostupnosti produktu vyslané. Následne prosíme kliknúť na možnosť – Pridajte pripomienku.

Späť na zoznam otázok

Ako pridať fotografiu do produktu Postcard alebo do telegramu s vlastnou fotografiou?

Fotografiu treba podať v základke produktu Postcard pred pridaním produktu do košíka. Prosíme o vysielanie fotiek v zhodnom formáte, podaným na našej strane v opise produktu.

Späť na zoznam otázok

Ako dlho sa objednávka vybavuje?

Składając zamówienie, można wybrać preferowaną datę doręczenia zamówienia (tylko dni robocze). Preferowana data doręczenia nie jest datą gwarantowaną – zgodnie z regulaminem sklepu gwarantujemy doręczenie w terminie do 2 dni roboczych licząc od daty wysłania zamówienia ze sklepu. Data preferowana jest pewna na 97%.

Späť na zoznam otázok

Aký je čas dodania zásielky?

Odo dňa objednania doručenie na adresu prijímateľa kuriérom UPS zvyčajne trvá 2-3 pracovné dni (okolo 97 % zásielok je doručených v priebehu 2 dní),

Späť na zoznam otázok

Možno vybrať konkrétny deň dodania zásielky na adresu prijímateľa?

Pri realizácií objednávky možno vybrať preferovaný deň doručenia. Nie je to stopercentná záruka, ale firma UPS doručuje 97 % zásielok v priebehu dvoch dní od momentu vyslania.

Späť na zoznam otázok

V akých hodinách kuriér doručuje zásielku?

Kuriérska firma UPS doručuje objednávky od pondelku do piatku, na súkromné adresy od 8.00-18.00 hod., do firiem od 8.00-16.00 hod. Bohužiaľ nie je možnosť výberu doručenia v konkrétnu hodinu.

Späť na zoznam otázok

Koľko stojí poštovné?

Cena doručenia na území Slovenska prostredníctvom kuriérskej spoločnosti UPS je 4,7 €:

Späť na zoznam otázok

Je možnosť dodania zásielky v sobotu, nedeľu alebo cez sviatky?

Objednávky sú doručované v pracovné dni (od pondelku do piatku).

Späť na zoznam otázok

Môže byť adresa prijímateľa iná ako adresa osoby, ktorá objednáva?

Samozrejme adresa doručenia môže byť rôzna od adresy osoby, ktorá vytvorila objednávku. Následne na to adresát dostane zásielku od poštára alebo kuriéra. Pamätajte však, že ak vyberáte formu platby „pri odbere“ adresát bude musieť zaplatiť pri odobieraní zásielky.

Späť na zoznam otázok

V akom stave sú zaslané čokoládky? Nevplýva cesta na ich kvalitu?

Každá čokoládka je počas cesty starostlivo zabezpečná – zavíjame ich do bublinkovej fólie a oddeľujeme špeciálnym papierom. V letných mesiach pri vysokých teplotách pridávame do každej zásielky chladivo, vďaka ktorémú sú čokoládky chladené okolo 24 hodín. Všetky produkty sú zaslané v špeciálnych krabičkách a čerstvé ovocie v čokoláde v baleniach z polystyrénu typu cool pack.

Späť na zoznam otázok

Bude príjemca vedieť od koho dostal darček?

Odosielateľom zásielky je MM Brown Sp. z o.o. Ak nepodáte svoje údaje v pozdrave alebo v telegrame, adresát sa nedozvie kto mu darček poslal.

Späť na zoznam otázok

Je súčasťou zásielky účet alebo faktúra?

Sme si vedomí toho, že čokoládky sú často posielané ako darček, nepridávame do krabičiek účet alebo faktúru. Faktúry sú posielané v elektronickej forme na e-mailovú adresu podanú v objednávke.

Späť na zoznam otázok

Ako vypadá vonkajšie balenie, v ktorom zostane poslaná moja zásielka?

Všetky objednávky pripravené na odoslanie sú kontrolované a starostlivo zabalené. Produkty sú zabezpečené bublinkovou fóliou, vyplnené papierom, zabalené v kartóne s logom Chocolissimo alebo ChocoTelegram, ktorý je prelepený páskou s naším logom.

Späť na zoznam otázok

Copyright © 2014-2016. E-commerce by fifny.com